newsletter

Zapisz się do newslettera

Nasze produkty znajdziesz na

OLX

Allegro

Aleo

Grupa Biznes Polska

Sprzedajemy

OpenNexus

FAQ

Najczęściej zadawane pytania.

Przed zakupami

  1. Jak wyszukać interesujący mnie produkt? Rozwiń

    Aby wyszukać interesujący Państwa produkt, sugerujemy:

    - skorzystać z wygodnego narzędzia, jakim jest WYSZUKIWARKA, znajdująca się w górnej części strony i wpisać nazwę interesującego Państwa produktu bądź też

    wybrać odpowiednią kategorię produktu (lewa część strony) i ewentualnie podkategorię produktów, a następnie interesujący Państwa produkt z listy.

  2. Jak znaleźć produkt dodatkowy niezbędny do montażu produktu głównego? Rozwiń

    Aby znaleźć produkt dodatkowy niezbędny do montażu produktu głównego lub inny produkt uzupełniający produkt główny, sugerujemy:

    • skorzytać z narzędzia jakim jest WYSZUKIWARKA, klikając wcześniej "kontynuuj zakupy" bądź
    • wyszukać produkt wśród kategorii produktów bądź
    • skorzystać z listy produktów powiązanych znajdujących na podstronie produktu głównego (dolna część serwisu).

    Prosimy pamiętać, że należy kliknąć "kontynuuj zakupy", by zachować produkt główny w KOSZYKU.

  3. W jaki sposób wybrać rodzaj transportu? Rozwiń

    W celu wyboru sposobu dostawy produktu i metody płatności należy wybrać jedną z opcji, które podane są w serwisie. Klient składający zamówienie w Sklepie ma do wyboru płatność za pobraniem lub przelewem.

    Sugerujemy zapoznanie się wcześniej z zakłdkami DOSTAWY, PŁATNOŚĆ.

    W przypadku wątpliwości, prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży.

    Należy pamiętać, iż w przypadku niektórych dostaw, warunki ich dostawy ustalane są indywidualnie.

  4. Jak sprawdzić dostępność produktu?Rozwiń

    Przy każdym z produktów umieszczonych w serwisie podana jest informacja na temat dostępności produktu. Jednakże w wyjątkowych przypadkach może zdarzyć się sytuacja, iż w momencie złożenia zamówienia, produkt nie będzie już dostępny na magazynie.

    W przypadku pytań lub wątpliwości bądź chęci potwierdzenia dostępności produktu, prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży.

     

  5. Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą poza granicami Polski? Rozwiń

    Oczywiście istnieje taka możliwość. Niejednokrotnie Aligis produkty-metalowe realizują tego typu zamówienia.

    W przypadku chęci dostawy produktu poza granice kraju, prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży w celu ustalenia szczegółów zamówienia.

W trakcie zakupów

  1. Czy muszę założyć konto, aby móc złożyć zamówienie? Rozwiń

    Nie ma takiej konieczności.

    Zamówienie można złożyć również bez dokonania rejstracji, wybierając opcję "złóż zamówienie bez rejestracji".

  2. Jak założyć konto w serwisie? Rozwiń

    Aby założyć konto w serwisie www.produkty-metalowe.pl należy kliknąć na przycisk „zaloguj się lub zarejestruj” znajdujący się w prawym górny rogu strony obok ikony koszyka. Po naciśnięciu komendy pojawi się ekran logowania. Z prawej strony ekranu widoczny będzie przycisk „zarejestruj się”. Po naciśnięciu przycisku pojawi się formularz, w którym należy wprowadzić swoje dane osobowe oraz kontaktowe. W tym miejscu można również zdefiniować kilka różnych adresów dostawy.

    Pod formularzem znajdują się okienka dotyczące akceptacji regulaminu, wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz chęci otrzymywania newslettera. Akceptacja regulaminu jest konieczna do założenia konta w serwisie. Pozostałe okienka zaznaczamy wedle życzenia.

    Po wypełnieniu formularza należy nacisnąć przycisk zarejestruj się.

    Na podany adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Należy zalogować się do swojej poczty e-mail i przejść w link aktywacyjny.

    Rejestracja została zakończona.

  3. Mam problem z zalogowaniem się do konta. Co robić? Rozwiń

    W przypadku ,gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć  „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
     

  4. Jak dokonać zakupu bez rejestracji?Rozwiń

    Po wyborze towaru, należy kliknąć „Koszyk”. Po przekierowaniu, należy sprawdzić czy lista zakupów jest kompletna. W przypadku, gdy nie dokończyli Państwo  zakupy klikamy „kontynuuj zakup” bądź gdy  zakupy są kompletne klikamy  „dostawa i płatność”. Przy wyborze dostawy proszę uważnie przeczytać sposoby dostawy. Każdy rodzaj transportu jest szczegółowo opisany i przyporządkowany określonym towarom. Następnie należy wypełnić formularz zamówienia. Po wypełnieniu formularza należy kliknąć „dalej” i uważnie przeanalizować zamówienie oraz dane i adres dostawy. Po czym należy nacisnąć „ złóż zamówienie”. Po poprawnym dokonaniu wszystkich kroków zamówienie trafia do realizacji.

  5. Kto dostarczy mi moje zakupy? Rozwiń

    Przesyłki listowe dostarcza -  Poczta Polska.

    Przesyłki standardowe i niestandardowe do 30 kg dostarczają – FEDEX, DHL, Paczka w Ruchu.

    Przesyłki paletowe dostarczają – DHL, SUUS i SMART TRANS.

  6. W jakim terminie będzie realizowane moje zamówienie? Rozwiń

    W przypadku dostępności towaru i wpłacie na konto, towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty (ok. 3 dni roboczych).
    W przypadku dostępności towaru i  płatności przy odbiorze, towar wysyłany jest na drugi dzień roboczy.
    W przypadku braku towaru na magazynie, termin realizacji zamówienia - do uzgodnienia.

  7. Czy mogę zmienić sposób płatności po złożeniu zamówienia? Rozwiń

    Tak, w przypadku zmiany sposobu płatności wszystkie pytania można kierować w dowolnym czasie za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@produkty-metalowe.pl lub dzwoniąc do biura obsługi od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00. Zmiany sposbu platności można dokonać pod warunkiem, iż zamówienie nie zostało już wysłane do zamawiającego.

  8. Czy mogę wybrać godziny dostawy?Rozwiń

    Tak, ta opcja podlega dodatkowej opłacie.

W oczekiwaniu na zamówienie

  1. Jak sprawdzić status mojego zamówienia?Rozwiń

    Aby sprawdzić status zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy z Działem Obsługi Klienta.

  2. W jakim czasie firma kurierska dostarcza przesyłkę?Rozwiń

    W 80% przypadków firma kurierska dostarcza przesyłki kolejnego dnia roboczego. Może jednak zdarzyć się, iż przesyłka zostanie doręczona na drugi dzień od dnia wysyłki.

  3. Czy kurier może dowieźć moje zamówienie w sobotę?Rozwiń

    Istnieje taka możliwość. W takiej sytuacji prosmy o kontakt z Działem Sprzedaży w celu uzgodnienia szczegółów zamówienia.

    Podkreślamy jednak, iż firmy kurierkie naliczają dodatkową opłatę w przypadku dostawy towaru w soboty.

  4. W jakich godzinach kurier doręczy mi paczkę/paletę?Rozwiń

    Kurierzy dostarczają paczki w godzinach 8-18. Często również dzwonią przed dojazdem do klienta. Istnieje również możliwość wyboru godzin doręczenia, jednak opcja ta podlega dodatkowej opłacie.

  5. Jak mogę anulować zamówienie?Rozwiń

    Można anulować jedynie zamówienia, które obejmują produkty standardowe oraz takie, podczas przygotowania których dostawca nie musiał wykonać dodatkowych czynności związanych z przygotowaniem towaru, np. cięcie drutu, szpulowanie, olejenie. Nie można anulować również zamówienia obejmującego towar na specjalne zamówienie, a które jest już w trakcie produkcji.

    Zamówienie produktów standardowych, które nie zostało jeszcze zrealizowane, można anulować za pomocą poczty elektronicznej bądź telefonicznie.

Po odebraniu zamówienia

  1. Co zrobić, gdy chcę zwrócić zamówienie?Rozwiń

    Konsument ma 14 dni na zwrot zamówienia. Aby dokonać zwrotu zamówienia należy poinformować o tym fakcie Dział Obsługi Klienta. Następnie należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa (formularz dostępny w zakładce do pobrania) oraz odesłać go wraz z dowodem zakupu, towarem oraz ewentualnym gratisem pod adres sklepu.

    Nie można zwrócić towaru produkowanego na specjalne zamówienie.

  2. Nie otrzymałem dowodu zakupu wraz z przesyłka, co teraz? Rozwiń

    W przypadku, kiedy dowód zakupu (paragon lub faktura Vat) nie jest dołączony do przesyłki, zostanie do Państwa wysłany pocztą. W każdej przesyłce natomiast powinien znaleźć się dokument wz.

Moje konto

  1. Jak założyć konto w serwisie? Rozwiń

    Aby założyć konto w serwisie www.produkty-metalowe.pl należy:

    • Kliknąć na przycisk „zaloguj się lub zarejestruj” znajdujący się w prawym górny rogu strony obok ikony koszyka. Po naciśnięciu komendy pojawi się ekran logowania. Z prawej strony ekranu widoczny będzie przycisk „zarejestruj się”.
    • Po naciśnięciu przycisku pojawi się formularz, w którym należy wprowadzić swoje dane osobowe oraz kontaktowe. W tym miejscu można również zdefiniować kilka różnych adresów dostawy.
    • Pod formularzem znajdują się okienka dotyczące akceptacji Regulaminu, wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz chęci otrzymywania newslettera. Akceptacja Regulaminu jest konieczna do założenia konta w serwisie. Pozostałe okienka zaznaczamy wedle życzenia.
    • Po wypełnieniu formularza należy nacisnąć przycisk zarejestruj się.
    • Na podany adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Należy zalogować się do swojej poczty e-mail i przejść w link aktywacyjny.

    Rejestracja została zakończona.

  2. Mam problem z zalogowaniem się do konta. Rozwiń

    W przypadku ,gdy użytkownik nie pamięta hasła, powinien kliknąć  pole „zapomniałem hasła” oraz podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
     

Newsletter

  1. Co to jest newsletter? Rozwiń

    Newsletter jest to informacja wysyłana drogą elektroniczną o aktualnych promocjach oraz nowych produktach naszej firmy.

  2. Jak często będę otrzymywać newsletter? Rozwiń

    Nawsletter będziecie otrzymywać Państwo po wprowadzeniu nowych promocji w sklepie internetowym oraz w przypadku pojawiania się nowych produktów.

  3. Jak zapisać się na newsletter? Rozwiń

    Aby otrzymywać newsletter należy na dole strony kliknąć w pole "newsletter" oraz podać swój adres e-mail. Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość weryfikacyjna. Należy kliknąć w link aktywacyjny.

  4. Nie chcę już otrzymywać newslettera, co mam zrobić? Rozwiń

    Gdy nie chcecie Państwo już otrzymywać newslettera, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

  5. Zapisałem/zapisałam się na newsletter, ale go nie otrzymuję.Rozwiń

    W przypadku gdy nie otrzymujecie Państwo newslettera pomimo podania adresu e-mail należy upewnić się, iż została dokonana weryfikacja poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany pod podany adres e-mail. Jeżeli pomimo aktywacji nie otrzymujecie Państwo newslettera, należy skontaktować sie z Działem Obsługi Klienta.

Zadaj pytanie.



* - pola wymagane

Aligis Produkty-Metalowe